آشنایی با ویپ از مبتدی تا حرفه‌ای

آشنایی با ویپ از مبتدی تا حرفه‌ای

با پیشرفت تکنولوژی در دنیای امروزی، بسیاری از افراد، ویپینگ را جایگزین سیگار یا قلیان کرده‌اند. این محصول دارای انواع گوناگونی است که در بازار عرضه می‌شود. ویپ‌ها که سیگار الکترونی نیز نامیده می‌شوند، به دلیل مدرن‌بودن و امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می‌دهند، با سرعت بالایی در حال توسعه یافتن هستند. از این رو در ادامه مقاله به بررسی انواع ویپ خواهیم پرداخت.

ویپ برای مبتدیان

اگر از جمله افرادی هستید که برای اولین‌بار قصد استفاده از ویپ را دارید، باید این نکته را بدانید که هرچه این دستگاه الکترونی ساده‌تر باشد، برای استفاده آسان‌تر و بی‌دردسرتر خواهند بود. معروف‌ترین مدل‌های ویپ که برای افراد مبتدی مورد استفاده قرار می‌گیرد، شامل موارد زیر است:

سیگار الکترونی

اگرچه این اصطلاح برای انواع مدل‌های ویپ بکار می‌رود، اما به دستگا‌ه‌هایی که شباهت زیادی به سیگار دارند نیز سیگار الکترونی اطلاق می‌شود. سیگار الکترونی از دوبخش مجزا تشکیل شده‌است که بااستفاده از شارژر‌هایی، باتری لیتیومی آن قابل شارژ است. از این مدل ویپ بیشتر برای ترک سیگار استفاده می‌شود. زیرا مزیت‌هایی همچون قابل حمل بودن، کوچک بودن، محافظت از سلامتی بدن و کم‌هزینه بودن باعث می‌شود تا افراد بیشتر از آن استفاده کنند.

ویپ پاد

یکی از معروف‌ترین مدل‌های ویپ، ویپ‌های پاد است. این نوع ویپ به دلیل خدمات کاربری آسان برای افراد دارای جذابیت بالا است. علاوه براین از این نوع ویپ می‌توان همراه طعم دهنده یا نیکوتین سالت مایع استفاده کرد. از سوی دیگر، ویپ پاد با تحریک بیشتر گلو باعث جذابیت بالاتر برای افرادی است که قصد ترک سیگار را دارند.

ویپ پاد سیستم

ویپ پاد سیستم دارای صفحه نمایشی بوده که تنظیمات مربوط به دستگاه برای روی این صفحه قابل دیدن است. این ویپ برای افراد مبتدی و یا کسانی که مشغله کاری زیادی دارند، گزینه‌ای مناسبی جهت ترک سیگار بشمار می‌رود.

ویپ قلمی

ویپ‌های قلمی شباهت بسیار زیادی در زمینه کارایی با سیگار‌های الکترونی دارند. از آنجایی که کار با این ویپ بسیار ساده است و تنظیمات خاصی جهت استفاده از آن نیاز نیست، برای افراد مبتدی بسیار کاربردی خواهد بود.

ویپ یکبار مصرف

این نوع از ویپ یکی از جدیدترین مدل‌های ویپ در دنیای تکنولوژی امروزی بشمار می‌رود. در این مدل باتری قابلیت شارژ ندارد و به یک میزان مشخص تعداد پاف‌ها تنظیم شده‌است. به گونه‌ای که پس از مصرف بلافاصله دور انداخته می‌شود. این ویپ به دلیل ارزان بودن و دسترسی بالایی که برای افراد ایجاد می‌کند، تقاضا بالایی در بازار دارد.

ویپ حرفه‌ای

اگر از دسته افرادی باشید که در مدت طولانی عادت به سیگار کشیدن داشته‌اید، برای استفاده از ویپ، نیازمند مدل‌های قوی‌تر و کارآمدتر هستید. معروف‌ترین ویپ‌هایی که برای افراد حرفه‌ای در این زمینه کاربرد دارند عبارت است از:

ویپ با مدل جعبه‌ای

ویپ‌های جعبه‌ای به دلیل داشتن حجم، قدرت و گنجایش بالا، برای افراد متوسط تا حرفه‌ای بسیار کاربردی بوده‌است. این مدل به دلیل باتری‌های قدرتمند جهت ویپینگ، باعث ایجاد تجربه‌ای لذت‌بخش برای افراد می‌شود. علاوه براین، ویپ‌های جعبه‌ای قابلیت شخصی‌سازی دما و ولتاژ بر حسب مصرف کاربر را دارند.

ویپ جعبه‌ای با ولتاژ و توان بالا

علاوه بر ویپ‌های جعبه‌ای مدل دیگری نیز در بازار موجود است که قابلیت بالاتری در ارائه ولتاژ و توان را داراست. این نوع ویپ با دارا بودن چندین باتری، تجربه‌ای خاص از ویپینگ در اختیار افراد قرار می‌دهد. همین امر موجب محبوبیت این ویپ جبعه‌ای در بین افراد حرفه‌ای شده‌است.

کیت اسکوانکی

کیت اسکوانکی از جمله پیشرفته‌ترین ویپ‌هایی بشمار می‌رود که در بازار عرضه می‌شود. این نوع از ویپ‌ها همانند ویپ‌های جبعه‌ای قابلیت بالایی در ارائه ولتاژ و قدرت دارند، با این تفاوت که بدون نیاز به استفاده از چندین باتری این قابلیت ارائه می‌شود.

سخن پایانی

از آنجایی که سیگار و نیکوتین و تنباکویی که در آن قرار دارد، دلیل امراض بسیاری از جمله سرطان ریه هستند، کنار گذاشتن چنین موادی بسیار برای حفظ سلامتی کمک‌کننده خواهد بود. با این حال، استفاده از ویپ‌های مختلف جهت ترک سیگار و قلیان، یکی از بهترین روش‌ها در حال حاضر است. افراد می‌توانند باتوجه به سلیقه و میزان مصرف خود، از مدل‌های گوناگون این محصول استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!