آموزش پرکردن ویپ؛ 0 تا 100 به همراه تصویر

اگر شما هم از جمله افراد تازه وارد به دنیای ویپینگ باشید، حتما با اهمیت نحوه استفاده صحیح از ویپ شامل پر کردن و راه اندازی آن آشنا هستید. با این تفاسیر آشنایی با یک آموزش پرکردن ویپ به زبان ساده اما کاربردی می تواند راه حل تمامی این مشکلات محسوب شده و کمک زیادی به استفاده صحیح تر از ویپ شما ارائه خواهد داد.

آموزش پرکردن ویپ

بهتر است در ابتدای امر کمی با نحوه کارکرد ویپ ها آشنا شوید تا درک بهتری از چگونگی عملکرد این دستگاه های پرفروش داشته باشید. ویپ ها یک نمونه دستگاه های الکترونیکی تازه وارد در بازار هستند که برخلاف سوزاندن تنباکو به صورت سنتی، دارای یک مخزن حاوی جویس هستند و با ایجاد گرما توسط یک منبع انرژی همانند باتری داخلی دستگاه می توانند این مایع حاوی نیکوتین را بخار نموده و در نهایت تجربه ای مشابه با سیگار کشیدن را برای مصرف کننده ایجاد کنند. دستگاه های ویپ و پاد نیز همانند سایر دستگاه های الکترونیکی نحوه کار و پر کردن مخزن خود را دارند. به منظور پر کردن مخزن ویپ شما عزیزان دو راه را پیش روی خود خواهید داشت. در راه اول که پر کردن مخزن از پایین به انجام می رسد، کافی است کویل را از قسمت پایینی دستگاه خارج کرده و در هر قسمت سوراخ منتهی به پنبه کویل یک قطره جویس بریزید.

مراحل و آموزش پرکردن ویپ

در ادامه کار با توجه به محل پر کردن مخزن و جداسازی سایر قطعات موجود نسبت به پر کردن آن اقدام نمود. در ادامه هم با جایگذاری صحیح انواع قطعات ویپ در کنار یکدیگر و اندکی انتظار به منظور آغشته شدن هر چه بهتر پنبه ویپ، می توان از یک ویپینگ مناسب لذت برد. در روش دیگری که اتفاقا متداول تر از روش قبل هم محسوب می شود، در ابتدای امر مخزن را جدا نموده و همچنین همانند مرحله قبلی در هر یک از سوراخ های منتهی به پنبه کویل یک قطره جویس بریزید و در ادامه هم مخزن را به میزان مناسب از جویس پر کنید. بهتر است اندکی از ظرفیت مخزن را خالی گذاشته تا عملکرد ویپ به صورت صحیح انجام گیرد و در عین حال در نهایت نسبت به بستن درب بالای ویپ اقدام نموده و اجزای خارج شده را سر جای خود قرار دهید.

اگر قصد مصرف طعم جدیدی از جویس را داشتید، حتما ابتدا مخزن خود را تمیز کنید تا از ترکیب نامناسب طعم های استفاده شده جلوگیری به عمل آورده شود و در عین حال بتوانید بهترین تجربه ممکن از ویپینگ خود را بوست آورید. البته تمامی این مراحل ذکر شده تنها یک روند کلی از روند پر کردن مخزن ویپ محسوب می شوند و بهتر است به منظور آشنایی کامل با قطعات ویپ خود و نحوه دقیق پر کردن آن با افراد متخصص مشورت کرده و دفترچه راهنمای محصول را نیز مطالعه کنید.

در این اموزش پرکردن ویپ ابتدا به مفاهیم کلی ویپ و جویس پرداختیم و در ادامه سعی در ارائه نحوه پر کردن مخزن جویس داشتیم تا بدین ترتیب شما عزیزان با بهترین شکل ممکن با نحوه صحیح راه اندازی و استفاده از ویپ خود آشنا شوید. حال نوبت شما است که با انتخاب یک جویس متناسب با سلیقه خود و در عین حال بررسی نظرات مشتریان قبلی بهترین تصمیمات ممکن را اتخاذ نموده و تجربه دلنشین تری را از مصرف ویپ خود به ارمغان آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!