آموزش گام به گام ریختن جویس در ویپ به 10 مرحله

آموزش گام به گام ریختن جویس در ویپ به 10 مرحله

روش پر کردن جویس در انواع ویپ ابتدا به نظر ساده می‌رسد، به‌گونه‌ای که تنها کافی است درب ویپ را باز کنید، مقداری مایع الکترونیکی داخل آن بریزید و دوباره درب را ببندید. اما در واقعیت این کار چندان ساده نیست. اگر مخزن ویپ به درستی پر نشود، ممکن است به کویل آسیب برساند.در این مقاله میحوایم بهتون آموزش گام به گام ریختن جوبیس در ویپ را بگوییم پس با ما همراه باشید.

ویپ چیست ؟

قلم‌های ویپ و سیگارهای الکترونیکی دستگاه‌هایی هستند که تجربه کشیدن تنباکو را شبیه‌سازی می‌کنند. این دستگاه‌های الکترونیکی از سه بخش اصلی تشکیل شده‌اند:

1. اتمایزر
2. منبع انرژی، مانند باتری
3. ظرف محتویات ویپ، مانند مخزن یا کارتریج

در سیگارهای معمولی، تنباکو سوزانده شده و دود آن استنشاق می‌شود، اما در ویپ، بخار حاصل از گرم کردن مایع مخصوص استنشاق می‌شود، به همین دلیل به آن ویپ گفته می‌شود. استفاده از این دستگاه نیز به عنوان ویپینگ شناخته می‌شود.

قلم‌های ویپ به عنوان جایگزینی برای سیگارهای سنتی اختراع شده‌اند. در این دستگاه‌ها برای شبیه‌سازی اثرات تنباکوی سنتی، مایع طعم‌دار حاوی نیکوتین و مواد دیگر گرم شده و بخار حاصل از آن استنشاق می‌شود.

ویپ‌های یکبار مصرف نیز به تازگی بسیار محبوب شده‌اند. این دستگاه‌ها شامل یک کارتریج حاوی e-juice و یک باتری هستند که تنها یکبار قابل استفاده هستند.

مراحل ریختن جویس در داخل ویپ ؟

اگر تازه ویپ خریده‌اید و می‌خواهید جویس رو توش بریزید، نگران نباشید! با استفاده از مخزن پایین‌پر، این کار خیلی راحته. فقط کافیه این مراحل رو دنبال کنید:

1. مخزن رو بیار بیرون:
اولاً مخزن ویپ رو از دستگاه در بیارید.

2. درگاه پر رو پیدا کنید:
یه سوراخ کوچولو با یه لاستیک پایین مخزن وجود داره، اون درگاه پر هست.

3. لاستیک پایین مخزن رو بکشید:
اون لاستیک کوچیک رو بکشید تا به درگاه دسترسی پیدا کنید.

4. نازل بطری جویس رو تو درگاه بزارید:
نازل بطری جویس رو تو درگاه پر بچینید.

5. مخزن رو کمی کج کنید:
مخزن ویپ رو کمی کج کنید تا هوا نتونه وارد بشه.

6. از طریق درگاه ببینید:
با استفاده از مواد جویس، مخزن رو پر کنید.

7.حواستون باشه کاملاً پر نکنید:
مخزن رو کامل پر نکنید، یه کم جا خالی بذارید.

8. درگاه پر رو ببندید:
با دقت باند لاستیکی رو بکشید تا درگاه پر بسته بشه.

9. مایع اضافی رو پاک کنید:
هرچی مایع بیشتری روی مخزنه، پاکش کنید.

10. مخزن رو دوباره به دستگاه وصل کنید:

مخزن رو دوباره به دستگاه وصل کنید و آماده به کار شدنه.

حالا مخزنتون آمادست و می‌تونید از ویپ خودتون لذت ببرید.

چه زمانی برای پرکردن جویس ویپ باید اقدام کنیم ؟

بهترین زمان برای پر کردن ویپ، زمانی است که سطح جویس در مخزن به سطح پایینی نزدیک می‌شود یا به طور کلی کمتر از نصف مخزن می‌ماند. این کار به جلوگیری از سوختن کویل به دلیل خشک شدن جویس کمک می‌کند و همچنین مطمئن شوید که همیشه جویس کافی برای استفاده در دسترس است. اگر مخزن خالی شود و ویپ را به مدت طولانی بدون جویس استفاده کنید، این ممکن است باعث سوختن کویل و آسیب به دستگاه شود. در کل، بهتر است مخزن را زمانی که نیاز به آن است و محتویاتش کم شده است پر کنید.

نتیجه گیری :

به طور کلی آموزش گام به گام ریختن جویس در ویپ عمدتا به نوع دستگاه یا مخزن شما بستگی دارد و هزاران دستگاه ویپ و پاد در مخازن مختلف در فروشگاها وجود دارد که همگی با اجزا و حالت های عملکرد مختلف و متفاوت می باشند اما نگران نباشید این محتوا به شما کمک میکند که جه چوری مخازن دستگاهای الکترونیکی خود را پر را مواد جویس را در آن پر کنید و در صورت نیاز و خرید انواع ویپ و پاد و دیگر لوازم جانبی می توانید به سایت ما مراجعه نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!