خرید پادسیستم

بهترین پادسیستم‌های ۲۰۲۴ که ارزش خرید دارند

از جمله وسایلی که این روز‌ها در میان افراد محبوبیت بالایی کسب کرده‌اند، دستگاه‌هایی به نام پاد هستند. این دستگاه جایگزینی مناسب برای سیگار‌های معمولی است. زیرا علاوه بر، تأمین نیکوتین مورد نیاز افراد، زیان‌های کمتری را به همراه دارد. دستگاه پادسیستم دارای انواع گوناگونی است. از این رو در ادامه به معرفی بهترین پادسیستم‌ها در سال ۲۰۲۴ که ارزش خرید بالایی دارند، خواهیم پرداخت.

شما می‌توانید با مراجعه به این صفحه، انواع مدل‌های مربوط به این دستگاه را مشاهده نمایید.

ARGUS POD-VOOPOO

از جمله برند‌های حرفه‌ای در زمینه پادسیستم می‌توان به برند ووپو اشاره کرد. پاد‌های موجود در این برند، قابلیت دوکاره برای استفاده از جویس معمولی و سالت نیکوتین را به همراه دارند. همچنین، این محصول دارای بدنه‌ای با ترکیب فلز و چرم است که رنگ‌بندی متنوعی دارد. از سوی دیگر، وزن سبک و ابعاد کوچک این پاد، امکان حمل آسان را برای آن فراهم آورده‌است.

Vaporesso xros ۳ nano

پاد اکسراس ۳ نانو ویپرسو یکی از مدل‌های معروف سیگار‌های الکترونیکی در میان افراد بشمار می‌رود. این مدل از سال ۲۰۲۲ وارد بازار شده و در سال ۲۰۲۴ با تغییر سخت‌افزاری و ظاهری زیبا، مخاطبان بیشتری را به سمت خود جذب کرده‌است. این مدل، درکنار سبکی و آسانی حمل، دارای صفحه نمایشی است که از طریق آن می‌توان اطلاعاتی هچون شارژ دستگاه را مشاهده کرد.

UWELL Caliburn GK۲

یکی از سیگار‌های الکترونیکی که از نظر قیمت مناسب‌تر است، پادسیستم جی کی ۲ است. این پاد سیستم از سالت نیکوتین‌ها پشتیبانی می‌کند و از لحاظ خوش‌دستی برای بسیاری از افراد مناسب است. علاوه براین، این دستگاه طعم‌دهی بی‌نظیر در کنار بخاردهی متوسط را برای کاربر به همراه می‌اورد.

UWELL Caliburn A۳S

پادسیستم کالیبرن مدل‌ای ۳ اس دارای کارتریج‌های اختصاصی است که از نشتی جلوگیری می‌کند. این امکان سبب شده‌است تا طعم‌دهی بالایی در این محصول ایجاد شود. از طرفی، بدنه این محصول از جنس آلومینیوم است که باعث می‌شود علاوه بر سبک بودن، استحکام لازم را برای پاد ایجاد کند.

VOOPOO DRAG NANO ۲

پادسیستم درگ نانو ۲ ووپو نیز از لحاظ خوش‌دستی و زیبایی ظاهری در کنار رنگ‌بندی متنوع، کاربران زیادی را به خود جذب کرده‌است. این محصول شباهت زیادی به سیگار‌های معمولی دارد که طعم‌دهی بالا به همراه حجم بخاردهی متوسط از قابلیت‌های آن بشمار می‌روند. همچنین، بدنه این دستگاه از چرم و فلز و پلاستیکی مقاوم تهیه شده‌است.

LOST VAPE URSA NANO AIR

این مدل از دستگاه پاد سیستم، دارای دو کارتریج اختصاصی است که یکی از آن‌ها قابلیت طعم‌دهی بالا را فراهم می‌کند. بدنه این محصول از جنس پلاستیک و آلیاژ روی است که سبب می‌شود تا در کنار استقامت بالا، سبکی نیز داشته‌باشد. همچنین بسیاری از افراد به دلیل قیمت مناسب این پاد سیستم، ترغیب به خرید آن می‌شوند.

LOST VAPE URSA NANO S

یکی از انتخاب‌های مناسب جهت ترک سیگار، این مدل از پادسیستم است. این محصول ویژگی‌های مشابه با پادسیستم اورسا نانو دارد، با این تفاوت که بدنه آن از جنس سیلیکون است. این مدل از پادسیستم دارای کویل و کارتریج ادغام شده بوده و قابلیت تعویض دارد.

UWELL Caliburn X

پادسیستم کالیبرن ایکس یوول دارای صفحه نمایشی منحصر به فرد است که از طریق آن امکان مشاهده میزان شارژ، تعداد پاف، مقدار وات دستگاه و… وجود دارد. همچنین این محصول با کارتریج متفاوت از طعم‌دهی و جنس خاصی برخوردار است. این مدل از پادسیستم به منظور استفاده از سالت نیکوتین کاربرد دارد.

سخن پایانی

با توجه به مواردی که ارائه شده، برای خرید پادسیستم مناسب باید علاوه بر بودجه خود به مواردی متناسب با سلیقه خود نیز توجه کنید. این امر سبب می‌شود تا تجربه‌ای لذتبخش از استفاده سیگار‌های الکترونیکی برای خود به ارمغان‌آورید.

اگر قصد مشاهده و خرید محصولات بیشتر در زمینه پاد و یا ویپ را دارید، می‌توانید به این صفحه مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!