راهنمای انتخاب مایع ویپ برای مبتدیان

راهنمای انتخاب مایع ویپ برای مبتدیان

سوال اصلی که هنگام صحبت در مورد مایعات ویپ مطرح می شود این است که “کدام یک را انتخاب کنیم”؟ مجموعه طعم ها زیاد و متنوع است و علاوه بر آن برندها و ترکیبات مختلفی در فروشگاه ها وجود دارد. جای تعجب نیست که تازه واردها در انتخاب مشکل دارند.پس با ما تا ادامه این مقاله همراه باشید:

 چگونه بهترین مایعات ویپ را انتخاب کنیم؟

انتخاب بهترین مایعات ویپ می‌تواند تجربه ویپینگ شما را بهبود بخشد و لذت بیشتری از آن ببرید. در اینجا چند نکته کلیدی برای انتخاب مایع ویپ مناسب آورده شده است:

  • توجه به دستگاه ویپ شما
  • انتخاب نسبت VG/PG
  • قدرت نیکوتین
  • طعم
  • برند و کیفیت
  • آزمایش و خطا

ترکیبات مایعات ویپ

انتخاب صحیح مایع ویپ کلید موفقیت است، به ویژه برای کسانی که سیگار را ترک کرده‌اند. اساس تمام ترکیبات شامل پروپیلن گلیکول و گلیسرین است. در نسبت کلاسیک، این دو به نسبت 50/50 ترکیب می‌شوند. تا 10 درصد از ترکیب می‌تواند شامل آب مقطر و نیکوتین (نه همیشه) و طعم‌دهنده باشد.

ترکیب مایع ویپ ویژگی‌های زیر را تعیین می‌کند:

– قدرت؛
– طعم بیشتر یا دود بیشتر؛
– ترکیبات طعم.

ترکیب اصلی اجزاء با علامت VG/PG روی بسته‌بندی مایع ویپ مشخص می‌شود. نکته اصلی که باید به خاطر داشت این است: گلیسرین گیاهی (VG) مسئول تراکم بخار است، پروپیلن گلیکول (PG) مسئول انتقال طعم و رفع نیاز به نیکوتین. غلظت‌های بالای PG باعث ایجاد حس ضربه در گلو می‌شود، حسی مانند گرفتگی هنگام استنشاق. حداکثر محتوای آن در فرمول کلاسیک، مایعی با این نسبت‌ها در سیگارهای الکترونیکی استفاده می‌شود.

پایه مایع ویپ PG/VG

اگر به عمق بیشتری در مورد سوال “چه نوع مایعی با نیکوتین سالت بخریم؟” بپردازید، می‌توانید تأثیرات هر ماده را در نظر بگیرید.

  •  گلیسرین گیاهی (VG):
    – ابرهای بزرگ و معطر؛
    – نرمی ضربه در گلو؛
    – دارای طعم شیرین؛
    – ایجاد نکردن حساسیت؛
    – سریع‌تر سوختن برای تشکیل بخار؛
    – غلظت بالا.
  •  پروپیلن گلیکول (PG):
    – تراکم پایین بخار؛
    – انتقال و افشای طعم؛
    – تأثیر بر گلو؛
    – تشکیل آرام رسوبات؛
    – به ندرت حساسیت‌زا.

پایه مایع بر ضخامت آن تأثیر می‌گذارد، بنابراین ترکیبات مختلف در دستگاه‌هایی با قدرت متفاوت استفاده می‌شوند. عناصر گرمایشی ضعیف نمی‌توانند ابرهای متراکم بخار ایجاد کنند، برای مایعات سیگار الکترونیکی مایعات رقیق و برای قلیان مایعات غلیظ مناسب هستند.

  • رایج‌ترین نسبت‌های VG/PG:
    – 50VG/50PG: بخار کم، قدرت خوب، مناسب برای استراحت‌های سریع با دو یا سه پاف.
    – 65VG/35PG و 60VG/40PG: گزینه‌های عمومی که برای 90٪ دستگاه‌ها مناسب هستند.
    – 70VG/30PG:مناسب برای استفاده به روش قلیانی.
    – 75VG/25PG و 80VG/20PG: بخار بیشتر، مناسب برای قوی‌ترین دستگاه‌ها.

 

نتیجه‌گیری

انتخاب گسترده‌ای از محصولات ویپ ممکن است در ابتدا گیج‌کننده باشد. چگونه مایع ویپ یا سیگار الکترونیکی را انتخاب کنیم؟ اول از همه، به قابلیت‌های دستگاه خود توجه کنید و بهترین نسبت VG/PG را انتخاب کنید.

بهتر است قدرت نیکوتین را کمتر از نیاز برای تست انتخاب کنید تا بیشتر از حد نیاز. بسیاری از تولیدکنندگان از نیکوتین سالت استفاده می‌کنند. این ماده نیاز به نیکوتین را سریع‌تر رفع می‌کند، مدت بیشتری در خون باقی می‌ماند و کمتر مخاط را تحریک می‌کند، بنابراین یک سیگنال مهم “توقف” از بدن می‌تواند به راحتی نادیده گرفته شود. مایع سیگارهای الکترونیکی قوی‌تر از دستگاه‌های قدرتمند با مصرف قلیانی است. برای ویپینگ طولانی‌مدت، می‌توانید به حداقل غلظت 1.5 mg/ml یا صفر اکتفا کنید.

فروشگاه ویپ گاد به‌طور اختصاصی با تولیدکنندگان معتبر همکاری می‌کند. ما مجموعه‌ای از محصولات محبوب و انحصاری را انتخاب کرده‌ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!