قیمت سیگار الکترونیکی

عوامل تاثیرگذار بر قیمت ویپ یا سیگار الکترونیکی

یکی از سؤالات متداولی که هنگام خرید ویپ یا سیگار الکترونیکی برای افراد پیش می‌اید، این است که چرا قیمت این محصول متفاوت است؟ به عبارتی، چرا ویپ معمولی در مقابل پادسسیستم و پاد ماد که کار یکسانی را انجام می‌دهند، انقدر تقاوت قیمت  دارد؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت که عوامل متعددی وجود دارند که بر قیمیت سیگار‌های الکترونیکی تأثیر‌گذار هستند. علاوه‌براین، افراد زیادی هستند که به منظور داشتن محصولی با کیفیت و کارایی بالا، حاضرند هزینه بالاتری را بپردازند. از این رو در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در جهت خرید ویپ با کیفیت بالا، می‌توانید به این صفحه سر بزنید.

متریال یا مواد اولیه

در هنگام ساخت سیگار‌های الکترونیکی، از مواد گوناگونی استفاده می‌شود. به طور کلی، دستگاه‌های ویپ در سه دسته اصلی قرار می‌گیرند، یک دسته مربوط به ویپ‌های معمولی است که برای افراد مبتدی، کاربرد بیشتری دارد و دود حاصل از این دستگاه، نسبت به پاد سیستم، از بخاردهی بالاتری برخوردار است. دسته دیگر شامل پادسیستم است که برای افرادی که مصرف روزانه سیگار آن‌ها بالاست، کاربرد دارد.

در نهایت سیگار‌های الکترونیکی دوکاره هستند که به آن‌ها پاد ماد گفته می‌شود. تمامی این موارد، می‌توانند از مواد اولیه متنوع تهیه شوند. برای مثال جنس این محصولات می‌تواند از پلاستیکی تا طلا متغییر باشد که به نسبت، قیمت آن‌ها نیز متفاوت خواهد بود. متریال هریک از این ویپ‌ها علاوه بر کیفیت و دوام در زیبایی محصول نیز بسیار مؤثر است.

نوع چیپست

یکی دیگر از عوامل تأثیر‌گذار در قیمت سیگار‌های الکترونیکی، نوع چیپست این محصول است. در حقیقت چیپست به عنوان مغز الکتریکی ویپ‌ها عمل می‌کند که تمام خروجی‌ها و آپشن‌های دستگاه و همچنین مدارات حفاظتی از این قطعه دستور می‌گیرند. این قطعه سبب می‌شود تا طعم‌دهی و قدرت دستگاه متغیر باشد. به میزانی که این چیپست از قدرت بالاتری برخوردار باشد، قیمت سیگار‌های الکترونیکی نیز افزایش می‌یابد.

قابلیت‌های موجود

ازجمله عواملی که در ارزش‌گذاری سیگار‌های الکترونیکی دارای اهمیت است، وجود آپشن‌های گوناگون در این محصول است. یکی از قابلیت‌های موجود در ویپ‌های معمولی و یا پادماد‌ها که موجب تفاوت قیمت در آن‌ها می‌شود، وجود و یا عدم وجود صفحه نمایش در این محصولات است. به میزانی که این صفحه نمایش از قابلیت و کیفیت بالاتری برخوردار باشد، به همان نسبت قیمت سیگار الکترونیکی بالا می‌رود.

کویل یا اتومایزر

وجود اتومایزر با کیفیت‌های گوناگون در دستگاه ویپ موجب تأثیر‌گذاری بر قیمت این محصول می‌شود. اتومایزر‌ها باعث تبدیل جویس به بخار می‌شوند. هرچقدر اتومایزر از کیفیت و متریال بالاتری برخوردار باشد، طعم‌دهی و تفکیک طعم بیشتری خواهد داشت. این امر سبب می‌شود تا افراد تجربه لذت‌بخش‌تری از ویپینگ خود کسب کنند.

برند محصول

بسیاری از افراد به دلیل برند‌های خاص، حاضر هستند تا هزینه بیشتری را برای محصول پرداخت کنند و برند‌های مختلف با توجه به معروفیت خود، قیمت‌های متنوعی را برای محصول خود در نظر می‌گیرند.

سخن پایانی

یکی از کم خطرترین و بهترین ابزار جهت سرگرمی و یا ترک سیگار برای افراد، تهیه سیگار‌های الکترونیکی و یا به اصطلاح ویپ است. این دستگاه با توجه به عوامل گوناگون دارای قیمتی مناسب برای افراد است.

از این رو، اگر شما نیز ازجمله افرادی هستید که قصد خرید ویپ متناسب با نیاز خود را دارید، به گونه‌ای که هزینه مناسبی داشته‌باشد، می‌توانید به این صفحه مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!