نکات خرید ویپ

هنگام خرید سیگار الکترونیکی یا ویپ به چه مواردی توجه کنیم؟

با پیشرفت تکنولوژی، بسیاری از افراد به جای مصرف سیگار به استفاده از سیگار‌های الکترونیکی و یا به اصطلاح ویپ روی آورده‌اند. از آنجاییکه سؤال بسیاری از افراد این است که در هنگام خرید سیگار‌های الکترونیکی، باید به چه نکاتی توجه شود، در ادامه به توضیح این موضوع خواهیم پرداخت.

برای آشنایی با انواع مختلف ویپ و خرید آن می‌توانید به این صفحه مراجعه نمایید.

انواع ویپ

به منظور خرید ویپ و یا سیگار الکترونیکی، باید این مسأله را بدانید که به طور کلی این محصول شامل دو دسته اصلی است. دسته اول ویپ‌های معمولی هستند که به نام‌های مختلفی در بازار عرضه می‌شوند. به عنوان مثال قلیان شارژی، سیگار الکتریکی، ویپ و ساب اهم از جمله نام‌های رایج، برای ویپ‌های معمولی بشمار می‌روند. از طرفی، دسته دوم ویپ‌ها، شامل پاد سیستم است.

نکات اولیه در هنگام خرید سیگار الکتریکی

در ابتدا به منظور خرید دستگا‌های ویپ، باید دلیل استفاده از آن را برای خود مشخص کنید. به عبارتی اگر قصد ترک سیگار و یا قلیان را دارید، باید بدانید که ویپ‌هایی که به صورت معمولی هستند، برای شما مناسب نخواهند بود.

زیرا، این ویپ‌های معمولی در هر بار استفاده، میزان کمی نیکوتین را در اختیار شما قرار می‌دهند. به دنبال آن نیکوتین مورد نیاز بدن شما تأمین نخواهد شد و ترک سیگار را برای شما دشوار می‌کند. از سوی دیگر، اگر از جمله افرادی باشید که از به نمایش گذاشتن حرکات مختلف با دود لذت می‌برید، استفاده از پادسیستم به جای ویپ معمولی برایتان مناسب خواهد بود. زیرا ویپ‌های معمولی به نسبت، بخاردهی بالایی را در هر بار استفاده دارند.

نوع ویپ

در مرحله بعد برای خرید ویپ باید به میزان مصرف سیگار خود در روز توجه کنید. اگر از آن دسته افرادی هستید که به صورت روزانه، کمتر از یک پاکت سیگار مصرف می‌کنید، بهتر است که از ویپ‌های معمولی استفاده کنید. اما، اگر از جمله افرادی هستید که روزانه تقریباً یک پاکت سیگار را مصرف می‌کنید، بهتر است، پاد سیستم را خریداری کنید.

تهیه جویس مناسب

پس از اینکه نوع دستگاه مورد نیاز خود را انتخاب کردید، باید جویس مناسب آن را تهیه کنید. برای این منظور، اگر ویپ معمولی را انتخاب کرده‌اید، بهتر است از جویس معمولی (پریمیوم) استفاده کنید و اگر قصد تهیه پاد سیستم را دارید، می‌توانید از جویس با نیکوتین بالا (سالت) استفاده کنید.

در هنگام خرید حتماً به این موضوع توجه کنید که ویپ‌های معمولی قابلیت استفاده از جویس با نیکوتین بالا را ندارند. زیرا، برای بخاردهی بالا نمی‌توانند این حد از نیکوتین را پشتیبانی کنند. از این رو در هنگام خرید ویپ، باید این موضوع را مدنظر داشته‌باشید.

در هنگام تهیه جویس به میزان نیکوتین مورد نیاز بدن خود نیز توجه داشته‌باشید. زیرا اگر نیکوتین کمتر از نیاز بدن باشد، افراد دوباره به سمت سیگار رفته تا نیاز خود را تأمین کنند. از سوی دیگر، اگر نیکوتین مصرفی بیشتر از نیاز بدن باشد، عوارضی همچون سردرد و سرگیجه را برای افراد خواهد آورد. از این رو، اگر قصد ترک سیگار را دارید بهتر است به مرور، میزان نیکوتین مصرفی خود را کاهش دهید.

نوع باتری ویپ

یکی دیگر از مسائلی که در حین خرید ویپ باید به آن توجه کنید، این است که آیا دستگاه ویپ شما از نوع باتری داخلی و یا خارجی است؟ اگر سیگارالکتریکی که قصد خرید آن را دارید از نوع باتری خارجی باشد، لازم است تا برای آن باتری تهیه کنید، در غیر این صورت نیاز به خرید باتری اضافی نیست.

بررسی اصالت و گارانتی

در پایان، برای خرید ویپ نیاز است تا کیفیت و اصالت آن را مورد بررسی قرار دهید تا کارایی لازم را برای شما حاصل نماید. علاوه براین، از صحت گارانتی دستگاه در صورت وجود، اطمینان حاصل نمایید.

برای خرید بهترین دستگاه ویپ با امکانات خاص می‌توانید به این صفحه سر بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!