ویپ یا سیگار الکترونیکی

چرا ویپ یا سیگار الکترونیکی بخریم؟

این روز‌ها یکی از محصولاتی که بسیار توسط افراد مورد استفاده قرار می‌گیرد، سیگار‌های الکترونیکی و یا ویپ است، اکثر افراد از این دستگاه‌ها به منظور ترک سیگار استفاده می‌کنند. این امر در دنیای امروزی که روز به روز مصرف سیگار در حال افزایش است، اهمیت بالایی پیدا کرده‌است.

همچنین بسیاری از جوان‌ها نیز از ویپ به عنوان وسیله‌ای جهت سرگرمی و تفریح استفاده می‌کنند. از سوی دیگر، هر یک از انواع ویپ‌ها مناسب فرد خاصی است. از این رو، در ادامه به مهم‌ترین دلایل استفاده از ویپ خواهیم پرداخت.

برای اطلاع از هریک از مدل‌های ویپ و یا خرید سیگار الکترونیکی می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید.

ویپ یا سیگار الکترونیکی

سیگار‌های الکترونیکی ابزاری مشابه سیگار هستند که به جای تولید دود، بخار تولید می‌کنند. مکانیزم عمل ویپ به این صورت است که از طریق گرم کردن ماده‌ای به نام جویس و یا طعم‌دهنده‌های مختلف، بخار تولید می‌شود. این امر سبب می‌شود تا دود و بوی کمتری از طریق ویپ نسبت به سیگار‌های معمولی تولید شود.

از همین رو، افراد زیادی ترغیب به استفاده از سیگار‌های الکترونیکی می‌شوند. مهم‌ترین دلایلی که افراد را ترغیب به استفاده از سیگار‌های الکترونیکی به جای سیگار معمولی می‌کنند، عبارت است از:

کاهش مضرات نیکوتین

در سیگار‌های معمولی همانند سیگار‌های الکترونیکی، نیکوتین به بدن افراد وارد می‌شود. اما، مکانیزم عمل آن با یکدیگر متفاوت است. در سیگار‌های معمولی از طریق سوزاندن مواد شیمیایی همچون تنباکو دودی حاصل می‌شود که نیکوتین موردنیاز فرد را تأمین می‌کند.

ولی، در سیگار‌های الکترونیکی بوسیله گرم شدن مایعی به نام جویس، نیکوتین مصرفی افراد تأمین می‌شود. از این رو، ضرر حاصل از ویپ در این زمینه، به نسبت سیگار‌های معمولی کمتر است.

کاهش مواد شیمیایی

یکی دیگر از دلایلی که سیگار‌های الکترونیکی را ارجح‌تر می‌کند، وجود مواد شیمیایی کمتر در بخار حاصل از این دستگاه است. در سیگار‌های معمولی به منظور تولید دود، مواد شیمیایی گوناگونی سوخته می‌شود که زیان‌های فراوانی را برای بدن افراد به همراه می‌آورد. اما سیگار‌های الکترونیکی به دلیل تولید بخار، مواد شیمیای کمتری را وارد بدن افراد می‌کنند.

تنوع رنگ و طعم

دستگاه ویپ دارای انواع گوناگونی است که با رنگ‌های متنوع در بازار عرضه می‌شوند. همچنین متریال هریک از دستگاه‌ها می‌تواند متناسب با سلایق افراد متفاوت باشد. از این رو، این ویژگی باعث شده‌است تا افراد برای داشتن ظاهری شیک‌تر به جای استفاده از سیگار‌های معمولی، به مصرف سیگار‌های الکترونیکی روی‌آورند.

بوی کمتر

بسیاری از افراد به دلیل بوی سیگار‌های معمولی به سمت استفاده از ویپ کشیده می‌شوند. زیرا بوی حاصل از سیگار‌های معمولی تا فرسنگ‌ها توسط افراد حس می‌شود و این امر باعث خجالت بسیاری از افراد است. به همین دلیل خرید ویپ یکی از راهکار‌های متداول، جهت رفع این مشکل بشمار می‌رود.

جمع‌بندی

اگرچه سیگار‌های الکترونیکی مضراتی را به همراه دارند. اما، این محصولات به نسبت سیگار‌های معمولی و حتی قلیان در اولویت بالاتری قرار می‌گیرند. همچنین، بسیاری از افراد توانسته‌اند به وسیله ویپ به مرور زمان و به تدریج، اعتیاد خود به سیگار را کنار بگذارند و سلامت خود را تضمین کنند.

از این رو، اگر شما نیز از جمله افرادی هستیدکه قصد جایگزین کردن سیگار‌های الکترونیکی با سیگار‌های معمولی را دارید، می‌توانید به این صفحه سر بزنید و از سایر خدمات مرتبط با این محصول آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!