کویل های ویپ چقدر دوام می آورند؟

کویل های ویپ چقدر دوام می آورند؟

زمانی که در مراحل ابتدایی از سیگار کشیدن به ویپ می‌پردازید، احتمالاً فرض می‌کنید که مایع ویپ هزینه مکرر و مهم‌تری شما خواهد بود. پس از همه، مایع ویپ جایی است که نیکوتین خود را می‌گیرید. این محصول قابل مصرف اصلی است که زمان ویپ کردن از آن استفاده می‌کنید، بنابراین منطقی است که به این نتیجه برسید که بیشتر پول شما به مایع ویپ خواهد رفت.

اما به محض شروع استفاده از اولین کیت ویپ خود، خواهید فهمید که کویل‌های ویپ در واقع همانند مایع ویپ یکی از هزینه‌های مهمترین شما هستند. در واقع، اگر کویل‌های شما طولانی عمر نداشته باشند، ممکن است حتی بیشتر از هزینه‌های مایع ویپ خود را صرف کویل‌ها کنید.

این موضوع ما را به سؤال اصلی این مقاله می‌رساند: کویل‌های ویپ چه مدت طول می‌کشند؟

اگر خود را در مداوم تعویض کویل‌های ویپ سوزانده شده می‌یابید، احتمالاً خیلی بیشتر از آنچه واقعاً لازم است، بر روی ویپ خود هزینه می‌کنید. ما قصد داریم توضیح دهیم که چگونه می‌توانید تجربه بهتری از ویپ داشته باشید و کمتر بر روی کویل‌های ویپ خود هزینه کنید.

اما اول، بیایید کمی بیشتر در مورد نحوه کار کویل‌های ویپ بدانیم. چگونه کویل‌های ویپ کار می‌کنند؟

قبل از اینکه واقعاً بتوانید بفهمید که کویل‌های ویپ چقدر طول می‌کشند، باید نحوه کار کویل‌ها را بفهمید. کویل ویپ یک سطح گرمایشی دارد که معمولاً از یک یا چند نوار از مش یا سیم‌های پیچیده شده ساخته شده است. دور از سطح گرمایشی، یک پد از پنبه یا ترکیبی از فیبرها قرار دارد. این پد هم به عنوان یک پنبه و هم به عنوان یک راه برای تنظیم جریان مایع ویپ از مخزن یا پاد به کویل عمل می‌کند. وقتی ویپ می‌کنید، سطح گرمایشی کویل مایع ویپ را که در پد قرار دارد بخار می‌کند. وقتی ویپ کردن را متوقف می‌کنید، پد مایع ویپ را از مخزن یا پاد جذب می‌کند.

هنگام ویپ کردن، سطح گرمایشی و پد کویل هر دو تحمل استرس حرارتی قابل توجهی را تجربه می‌کنند. وقتی یک کویل سوخته می‌شود، احتمالاً به دلیل شکست یکی از این مؤلفه‌ها است. اما قبل از اینکه جزئیات فرآیند شکست کویل ویپ را به طور دقیق توضیح دهیم، بیایید به سؤالی که شما را به اینجا آورده است پاسخ دهیم.کویل های ویپ چقدر دوام می آورند؟

چقدر طول می‌کشد تا یک کویل ویپ کار کند؟

یک کویل ویپ معمولاً حداقل چند روز دوام می‌آورد. شما باید قادر باشید چند بار مخزن یا پاد ویپ خود را قبل از اینکه کیفیت طعم کویل به طور دائمی کاهش یابد، تکرار کنید. مهمترین چیزی که باید در مورد اینکه چقدر طول می‌کشد تا یک کویل ویپ کار کند بفهمید این است که یک کویل هنگام رسیدن به انتهای عمر خود به طور غیر مستقیم کار کردن را متوقف نمی‌کند. در واقع، یک کویل به اندازه‌ی زمان کمتری نسبت به این اتفاق فروریخته می‌شود. با گذر زمان، کویل شروع به تجزیه و تحلیل می‌شود و طعم آن به تدریج تغییر می‌کند. با استفاده از کویل، طعم سوخته را به خود می‌گیرد و به آرامی کمتر لذت برای استفاده از آن می‌شود. اما تصمیم گرفتن در مورد زمان تعویض کویل کاملاً بر عهده شماست.

اگر کویل‌های ویپ خود را هرگاه طعم آنها حتی کمی تغییر کند، تعویض کنید، متوجه خواهید شد که کویل‌های شما بسیار طولانی عمر ندارند. از طرف دیگر، اگر به تغییرات طعمی که در یک کویل قدیمی رخ می‌دهد، حساسیت زیادی نداشته باشید، کویل‌های شما می‌توانند مدت زمان زیادی دوام بیاورند.

در بهترین حالت ممکن، است یک کویل ویپ بدون تغییر ملموس در طعم، بیش از یک هفته دوام بیاورد – اما به دست آوردن این نوع عمر کویل ممکن است نیازمند ایجاد تغییراتی در نحوه ویپ شما باشد.

5 نشانه که نشان می دهد کویل شما نیاز به تعویض دارد؟

بدون شک، نگهداری بخش حیاتی از مالکیت یک دستگاه ویپینگ است. بررسی‌ها و تغییرات منظم اگر می‌خواهید یک کیت با ماندگاری طولانی داشته باشید، که همیشه به بهترین شکل عمل کند، ضروری است.

اما زمان تعویض کیفیت چه زمانی است؟ این همه بستگی به دستگاه، مقاومت کویل، سطح حرارت، مایع e و فرکانس استفاده دارد. امکان پوشش دادن همه اینها بدون دانستن جزئیات هر فرد واپورایزر امکان‌پذیر نیست. با این حال، چند نشانه وجود دارد که نشان می‌دهد زمان تعویض کویل شما رسیده است.

  1.  طعم سوخته

راه اول و برجسته‌تر برای فهمیدن نیاز به تعویض کویل، تجربه کردن یک طعم سوخته و ناخوشایند در ویپ شماست.

    2. صدای حباب زن

در این حالت، دستگاه شما به شما می‌گوید که کویل را تعویض کنید. اگر صدای حباب خالی را هنگام استفاده از دستگاه خود بشنوید، این نشانه است که کویل شما نیاز به یک تعویض سریع دارد. همین اتفاق با کویل‌های مش و پادها هم خواهد افتاد.

  3. طعم ضعیف

یک طعم کم شده، نشانه واضحی از یک کویل فرسوده است. شما وقت گرانبهایی را صرف پیدا کردن طعم مورد علاقه کرده‌اید و دقیقاً می‌دانید که چگونه باید طعم داشته باشد. بنابراین، اگر ضربه شما با طعم کامل همخوانی ندارد، در نظر داشته باشید که کویل خود را تعویض کنید.

 4. میزان بخار کم

اگر شروع به توجه به کاهش بخار کرده‌اید، میزان انقضای کویل رسیده است. با این حال، مطمئن شوید که دستگاه شما نیاز به شارژ ندارد قبل از اینکه به این نتیجه برسید زیرا این می‌تواند همچنین بر تولید بخار تأثیر بگذارد.

5. دستگاه نشت می‌کند

یک کویل فرسوده ممکن است منجر به نشت دستگاه شود. البته، نشت‌ها قابلیت تأثیر گذاری بر اساس عوامل متعددی را دارند اما مهم است که کویل را بررسی و در صورتی که این دلیل نشت باشد، آن را تعویض کنید.

سخن آخر :

بنابراین، تعویض کویل یکی از وظایف مهم در نگهداری دستگاه ویپینگ است که نباید نادیده گرفته شود. اگر به زمان تعویض کویل توجه نکنید، ممکن است با مشکلاتی مانند طعم ناخوشایند، تولید بخار کمتر، و نشت مواجه شوید. بررسی مرتب و نگهداری صحیح از کویل‌ها، به شما کمک می‌کند دستگاه ویپ خود را بهتر و به مدت طولانی‌تری بهره‌مند کنید و لذت بیشتری از تجربه ویپینگ داشته باشید.

فروشگاه ویپ گاد به‌طور اختصاصی با تولیدکنندگان معتبر همکاری می‌کند. ما مجموعه‌ای از محصولات محبوب و انحصاری را انتخاب کرده‌ایم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!