تاثیر ویپ در جامعه؛ آیا ویپ جایگزین سیگار می شود؟

در این مطلب به تاثیر ویپ در جامعه می‌پردازیم و به این سوال پاسخ می‌دهیم که آیا ویپ جایگزین سیگار می شود؟ با ما همراه باشید.

سال ۲۰۰۳ میلادی شخصی به نام هانگ اولین ویپ را با نام تجاری Ruyan منتشر کرد. شاید در آن زمان هانگ به هیچ وجه فکر نمی‌کرد که ویپ بتواند تا به این میزان محبوب و جهانی شود. وسیله‌ای که روز به روز پیشرفته‌تر از قبل می‌شود. با گذشت زمان شاهد عرضه پاد نیز بودیم. ویپ و پاد به خوبی توانسته‌اند بازار را برای افرادی که به دنبال ویپینگ هستند، دردست بگیرند.

آیا ویپ جایگزین سیگار می شود؟

ترندی که از دو دهه قبل در دنیا به وجود آمد، حالا به ایران پا گذاشته است. البته که باید خوشحال باشیم، زیرا با نسخه و ورژنی از ویپ و پاد مواجه هستیم که آزمایش‌هایش را با موفقیت رد کرده‌ و دیگر خبری از اتفاقات ناگواری که در سال‌های نخست عرضه این محصول رخ داد، نیست.

متاسفانه به دلیل فروش غیرقانونی این محصول، جامعه آماری دقیقی از فروش آن نیز دردسترس نیست. اما با کمی دقت و توجه می‌توان متوجه تاثیر ویپ در جامعه شد. تاثیراتی که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم و متوجه می‌شویم که ویپ جایگزین سیگار می‌شود یا خیر.

کاهش مصرف سیگار

 یکی از مهم‌ترین تاثیراتی که ویپ در جامعه دارد، کاهش مصرف سیگار است. اگر ویپ بتواند بازارش را به خوبی در ایران پیدا کند، به موازات آن شاهد روند نزولی فروش سیگار خواهیم بود. از طرفی، با کاهش فروش سیگار نیز شاهد کاهش بیماری‌های قلبی، تنفسی و حتی سرطان خواهیم بود. از این رو می‌توان گفت که ویپ به بهبود سلامت جامعه کمک شایانی می‌کند.

کمک به اکوسیستم محیطمان

 حتما در گوشه کنار خیابان‌ها قبرستان سیگار‌ها را دیده‌اید. برای مثال در کنار جوی آب، می‌توان تپه‌ای از سیگارهای تمام شده را دید که به حال خودشان رها شده است. ویپ می‌تواند این موضوع را برای همیشه از بین ببرد. از طرفی در صورت کاهش استفاده سیگار، درخت کم‌تری نیز بریده می‌شود. به موازات این موضوع می‌توان به اکوسیستم محیط اطراف و یا حتی زمین کمک شایانی کرد. فقط کافیست ویپ را جایگزین وسیله بد بو و مضر سیگار کنیم.

بوی بد

بی‌شک یکی از اصلی‌ترین مشکلاتی که بعد از سیگار کشیدن برای هر شخصی پیش می‌آید، ماندن بوی بد سیگار روی لباس و یا  بدن است. مشکلی که به راحتی از طریق ویپینگ با ویپ و یا پاد رفع می‌شود. برخلاف سیگار که بوی بدی دارد، ویپینگ به هیچ وجه اینطور نیست. زیرا در ویپ و پاد ما شاهد جویس و سالت‌هایی هستیم که از طیف طعم و بوی متفاوت و زیادی بهره می‌برند. می‌توانید  به جای اینکه بوی بد سیگار بدهید، بوی توت فرنگی و یا حتی بلوبری داشته باشید. این موضوع می‌تواند به جذاب‌تر شدن شما نیز کمک شایانی کند. به ویژه اگر قرار دارید و می‌خواهید سر قرار خوش‌بو و بروز باشید.

ویپینگ از نظر مالی به صرفه‌تر است

حتی اگر جزو افرادی سیگاری نیز نباشید، با نگاهی گذرا به اخبار اینترنتی و یا صحبت‌های دوستان سیگاریتان می‌توانید متوجه رشد بی‌رویه و عجیب قیمت سیگار شوید. سیگار کشیدن این روز‌ها واقعا هزینه بردار است. ولی می‌توان جایگزین مناسبی برای آن قرار داد. ویپینگ به وسیله ویپ و پاد، یکی از جایگزین‌های به صرفه سیگار است. محصولی که دیگر مثل سیگار قرار نیست هر روز خریداری کنید. بلکه فقط کافی است یکبار دستگاه موردنظرتان را بخرید تا همیشه آن را داشته باشید. پس می‌توان گفت که از نظر مالی ویپینگ به مراتب به صرفه‌تر از سیگار کشیدن است.

در این مطلب سعی داشتیم به طور خلاصه و مفید از تاثیر ویپ در جامعه و همینطور زندگی روزمره‌ صحبت می‌کنیم. اینکه ویپینگ می‌تواند از نظر مالی به صرفه‌تر باشد و یا حتی باعث شود بوی بهتری بدهیم.

اگر مایل به خرید ویپ، خرید پاد، خرید جویس و یا خرید سالت هستید می‌توانید به راحتی و با بهترین قیمت از طریق فروشگاه ویپ گاد اقدام کنید. تمام سعیمان ارائه محصولاتی با کیفیت و همینطور دارای ضمانت اصلات است.

دیدگاهتان را بنویسید

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!