تفاوت ویپ و پاد در چیست؟ مقایسه ویپ بهتر است یا پاد

در این مطلب به طور ویژه به تفاوت دستگاه ویپ و پاد می‌پردازیم. تفاوت‌هایی که به شما برای خریدی بهتر کمک شایانی می‌کند. با ویپ گاد همراه باشید.

از شهرت سیگار به هیچ وجه نمی‌توان چشم پوشی کرد. شهرتی که پیش از سیگار در اختیار تنباکو بود و حال در شکل و ظاهری جدید با نام ویپ و یا پاد ظاهر شده است. اگر برای اولین بار دستگاه ویپ یا پاد را در دست دوستانتان ببینید، احتمالا برایتان این سوال پیش می‌آید که: «دقیقا تفاوت دستگاه ویپ و پاد در چیست؟» در این مطلب به طور ویژه به پاسخ این سوال می‌پردازیم و در نهایت می‌گوییم که کدام‌یک از این دو محصول برای شما کارایی بهتر دارد.

پیش از هر چیزی اشاره به این نکته که استفاده از دستگاه ویپ یا پاد و یا دیگر محصولات مرتبط با این دو دستگاه برای افراد زیر ۱۸ سال به هیچ وجه پیشنهاد نمی‌شود. پس در نظر داشته باشید که برای استفاده از این دستگاه‌ها بهتر است سن‌تان بیشتر از ۱۸ سال باشد. از طرفی حتما در رابطه با چیزی که می‌خواهید برای اولین بار به سراغ تجربه ویپینگ بروید، دانش داشته باشید. داشتن دانش در این باره باعث می‌شود تا تجربه‌ای به مراتب بهتر و جذاب‌تری را داشته باشید.

تفاوت ویپ و پاد در چیست؟

اولین نکته در رابطه با تفاوت‌های این دو دستگاه، تفاوت جویس‌ها در آن‌هاست. جویس‌هایی که تحت نام E-Juice شناخته می‌شوند، برای ویپ‌ها بسیار مناسب‌تر هستند. این نوع جویس‌ها تنوع مزه‌ای فوق العاده بالایی دارند و از طرفی به خاطر استفاده از گلیسیرین گیاهی در آن، حجم دود بیشتری را نیز ایجاد می‌کنند. به عبارتی دیگر اگر به دنبال ایجاد دود بیشتر و حجیم‌تری هستید، به سراغ دستگاه ویپ بروید.

اما دستگاه پاد‌ها زمانی بهترین عملکرد را از خودشان نشان می‌دهند که از جویس‌های نیکوتین سالت مایع در آن‌ها استفاده کنید. همانطور که از اسم «نیکوتین سالت» مشخص است، در این نوع جویس‌ها شاهد نیکوتین بیشتری هستیم. از این رو پاد‌ و نیکوتین سالت‌ها برای آن دسته از افرادی که به دنبال ترک سیگار هستند و یا اعتیاد به نیکوتین دارند، بسیار مناسب‌تر است.

فراموش نکنید که به هیچ وجه از نیکوتین سالت در ویپ‌ها استفاده نکنید. این کار باعث خرابی و صدمه‌های شدیدی می‌شود.

افرادی که به دنبال ترک سیگار هستند، از پاد‌ها استفاده کنند

همانطور که کمی قبل‌تر گفته شد، نیکوتین سالت به دلیل داشتن نیکوتین، برای آن دسته از افرادی که به دنبال ترک سیگار هستند بسیار مناسب‌تر است. به موازات این موضوع، پاد‌ها می‌توانند گزینه بسیار مناسبی برای این دسته از افراد باشند. اما اگر به دنبال تفریح و یا ایجاد دود هستید، ویپ‌ می‌تواند نیاز‌هایتان را ارضا کند. البته در E-Juice نیز به مقدار بسیار کم نیکوتین وجود دارد. اگر می‌خواهید از حجم دقیق نیکوتین موجود در جویس مطلع شوید، حتما بخش توضیحات را که برای هر محصول روی وب‌سایتمان قرار داده‌ایم مطالعه کنید.

پاد‌ها بجز تحریک گلو که برای افراد سیگار‌ی‌ جذاب است، شکل و شمایل شکیل‌تر و همینطور کم حجم‌تری نیز دارد. این باعث می‌شود که حمل پاد‌ها نسبت به ویپ‌ها بسیار آسان تر باشد. از طرفی ویپ‌ها از امکانات بیشتری بهره‌مند هستند. امکاناتی که می‌تواند تجربه ویپینگ شما را چند پله ارتقا دهد.

ویپ‌ها منحصر به فردتر هستند!

همانطور که کمی قبل‌تر گفته شد، ویپ‌ها ویژگی‌های منحصر به فردتری نسبت به پاد‌ها دارند. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به گزینه‌های روی دستگاه‌های ویپ اشاره کرد. احتمالا برای یک بار هم که شده با این گزینه‌ها رو در رو شده‌اید. با تظیمات و گزنیه‌هایی که ویپ‌ها دارند، می‌توانید به راحتی مقدار قدرت دستگاه را تغییر دهید و به موازات آن، دود بیشتر و یا کم‌تری را ایجاد کنید. موضوعی که در اغلب پاد‌ها به هیچ وجه وجود ندارد. همچنین این تنظیمات می‌تواند به گرفتن کام‌های بهتر و همینطور جذب مزه بیشتر کمک شایانی کند. به عبارتی می‌توانید با یک گزینه به دستگاه دستور دهید که مزه و طعم بیشتری را در هر یک از کام‌هایتان به شما بدهد.

از نظر قیمتی کدام یک مقرون به صرفه‌تر است؟

اگر بخواهیم از نظر قیمتی به تفاوت ویپ و پاد بپردازیم، باید گفت که پاد‌ها بسیار مقرون به صرفه‌تر هستند. به ویژه پاد‌های یکبار مصرف! بله؛ پاد‌های یکبار مصرف نیز در بازار موجود است که ما مفتخریم دو برند از مطرح‌ترین و معتبر‌ترین آن‌ها را به فروش برسانیم. پاد‌های یکبار مصرف به این شکل هستند که هر کدامشان یک و یا چند مزه را در اختیارتان قرار می‌دهند. شما نیز در مقابل امکان استفاده از آن را برای تعداد محدودی دارید. برای مثال برخی از پاد‌های یکبار مصرف را می‌توانید تا چهار هزار پاف استفاده کنید. به عبارتی دیگر بعد از چهار هزار بار پاف، پاد دیگر قابل استفاده نخواهد بود.

در مقابل ویپ‌ها امکانات بیشتری را در اختیارتان قرار می‌دهند. امکاناتی که برای آن دسته از افرادی که به دنبال تجربه  خاص و منحصر به فردتری هستند، به شدت پیشنهاد می‌شود.

اما اگر بخواهیم به طور کلی به این موضوع نگاه کنیم، پاد‌ها نسبت به ویپ‌ها مقرون به صرفه‌تر هستند.

جمع بندی

برای جمع بندی باید گفت که همه چیز به دلیل استفاده شده از ویپ و یا پاد بستگی دارد. اگر به دنبال ترک سیگار هستید، بهتر است از پاد‌ها استفاده کنید. اگر می‌خواهید طعم و مزه‌های مختلف را امتحان کنید و یا دوست دارید دود‌های بزرگی را ایجاد کنید، ویپ گزینه مناسب‌تری است. شایان ذکر است که برای هر دو دستگاه، طعم‌ها و مزه‌های مختلفی در بازار موجود است. طعم و مزه‌هایی که ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی نسبت به یکدیگر دارند.

فروشگاه ویپ گاد مفتخر است که جدیدترین و با کیفیت‌ترین محصولات را در زمینه‌های خرید ویپ، خرید پاد، خرید جویس و خرید پاد یکبار مصرف در اختیار دنبال کنندگان این محصولات قرار دهد. برای خرید محصول موردنظرتان تنها کافیست به فروشگاه ما با کلیک روی این لینک مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!