مزایای ویپ کشیدن و مقایسه آن با سیگار

شاید برایتان سوال شود که مزایای ویپ کشیدن در چیست؟ با ویپ گاد همراه باشید تا به پاسخ این سوال بپردازیم.

ویپ و پاد از جمله وسائل نوظهور در دسته بندی سیگارهای الکترونیکی هستند که توانسته‌اند در مدت زمان کوتاه، به محبوبیت بالایی دست پیدا کنند. اما چه چیزی باعث این محبوبیت شده است؟ بی‌شک یکی از اصلی‌ترین دلایل، ویژگی‌ خطرات کم‌تر این محصولات نسبت به سیگار سنتی است. موضوعی که سازندگان این محصولات مانور تبلیغاتی بسیاری روی آن می‌دهند. اما شاید برایتان سوال شود که این مانور تبلیغاتی درست است و یا صرفا هدف گول زدن خریدار خواهد بود؟ در این مطلب می‌توانید پاسخ سوالاتان را بگیرید.

آیا ویپینگ واقعا کم‌ ضررتر سیگار کشیدن است؟

به طور قاطع باید بگویم بله! ویپینگ به مراتب ضررات کم‌تری نسبت به سیگار کشیدن دارد. در مبحث سیگار کشیدن، ما شاهد سوخته شدن کاغذ و همینطور تنباکو هستیم. اما در ویپ و پاد، جویس و سالت وجود دارد. مایع طعم داری که از حالت مایع به بخار تبدیل می‌شود. پس در همین مرحله اول خطرات و مضرات به مراتب کم‌تر می‌شود. موارد دیگری نیز وجود دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

مزایای ویپ کشیدن در چیست؟

نیکوتین کم‌تر

لازم نیست برای این موضوع تحقیقات گسترده‌ای انجام دهید. هر جویس و یا سالتی که خریداری می‌کنید مقدار مشخصی نیکوتین دارد. هر طور حساب کنید، این مقدار نیکوتین به مراتب کم‌تر از نیکوتین سیگار خواهد بود. ویپ و پاد در مقایسه با سیگار سنتی، مقدار نیکوتینی به مراتب پایین‌تر دارد.

ترکیبات شیمیایی کم‌تر

یکی دیگر از نکاتی که در مبحث مزایای ویپ کشیدن مورد توجه است، ترکیبات شیمایی کم‌تر آن نسبت به سیگار است. ترکیباتی مانند: ترکیبات کربنی، مونوکسید کربن و ترکیبات سمی دیگر در جویس و سالت به حداقل رسیده است. از این رو می‌توان به طور محکم‌تر گفت که ویپ ضرر کم‌تری نسبت به سیگار سنتی دارد.

سرطان!

از مواردی که همواره در رابطه با سیگار مورد بحث بوده، سرطان است! موضوعی که امیدواریم هیچکس دچار آن نشود، اما سیگار کشیدن مداوم به طور حتم درصد ابتلا به این مریضی را افزایش می‌دهد. طبق تحقیقات انجام شده، این درصد در ویپینگ نزدیک به صفر است! البته که هر چیزی اگر به طور زیاد استفاده شود، منجر به بیماری می‌شود. برای مثال اگر شما آب هم زیاد بخورید ممکن است بعد از مدتی دچار مریضی‌های ریز و درشت بسیاری شوید. این موضوع در رابطه با ویپ هم صدق می‌کند. استفاده بی‌رویه و زیاد آن حتما شما را مریض می‌کند. اما اگر بتوانید روی این موضوع کنترل داشته باشید، شک نداشته باشید که نسبت به سیگار کم‌خطرتر خواهد بود.

خبری از بوی بد دهن نیست

مهم‌ترین معضل اکثر افراد سیگاری، بودی بد دهن و لباس‌هایشان است. اگر جزو این دسته از افراد هستید حتما به دفعات دیده‌اید که با ورود به جمعی، ممکن است فردی از بوی بد سیگار شما بدش بیاید و نگاهش نسبت به شما عوض شود. این موضوع حتی در جمع خانوادگی نیز اتفاق می‌افتد. حتی دیده شده که در بین زن و شوهرها هم باعث دعوا و جدایی می‌شود. شما می‌توانید به راحتی با جایگزین کردن ویپ و پاد به جای سیگار، برای همیشه این مشکل را از بین ببرید. این در حالی است که ویپینگ دست شما را برای طعم و بوهای جدید نیز باز می‌گذارد. برای مثال می‌توانید به جای بوی بد سیگار، بوی جذاب توت فرنگی بدهید! چه چیزی بهتر از این؟

کمک به ترک سیگار

اما بیاید روی اصلی‌ترین موضوع متمرکز شویم و آن هم کمک به ترک سیگار است. آیا واقعا ویپینگ می‌تواند به ترک سیگار کمک کند؟ «بله!» این کار شدنی است. شما می‌توانید به راحتی به جای سیگار کشیدن، از پاد و سالت استفاده کنید. پاد دستگاهی است که در آن سالت به عنوان مایع بخار شوند استفاده می‌شود. سالت‌ها نیز مقدار متغیری نیکوتین دارند. بنا بر این نیاز نیکوتین بدن‌تان را می‌توانید به راحتی و با استفاده از این دستگاه ارضا کنید. از طرفی می‌توانید این نیاز را کنترل هم کنید. همچنین نباید از دود بالای این دستگاه‌ها نیز چشم پوشی کرد. دودی که می‌تواند هر شخصی را مجذوب شما کند.

در این مطلب سعی داشتیم به طور خلاصه و مفید به مقایسه ویپینگ با سیگار کشیدن بپردازیم و از مزایای ویپینگ صحبت کنیم. اگر مایل به خرید ویپ، خرید پاد،  خرید سالت و یا خرید جویس هستید می‌توانید به راحتی وارد بخش فروشگاهی ما شوید و محصول موردنظرتان را خریداری کنید. همینطور اگر سوالی دارید می‌توانید از طریق شماره تماس‌ها و همینطور صفحه اینستاگرامی‌مان، با پشتیبانی در میان بگذارید تا در سریع‌ترین زمان ممکن، بهترین محصول را به شما پیشنهاد دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!